Wednesday, June 19, 2013

Who am I 我是谁

Who am I, that the Lord of all the earth
Would care to know my name
Would care to feel my hurt
Who am I, that the Bright and Morning Star
Would choose to light the way
For my ever wandering heart

我是誰?那創造天地的主
會知道我的名字嗎
會在乎我的傷痛嗎
我是誰?那明亮的晨星
會選擇光照我的道路
為我那漂泊的心

Not because of who I am
But because of what You've done
Not because of what I've done
But because of who You are

不是因為我是誰
乃是因為祢所作的
不是因為我所作的
乃是因為祢是誰

I am a flower quickly fading
Here today and gone tomorrow
A wave tossed in the ocean
A vapor in the wind
Still You hear me when I'm calling
Lord, You catch me when I'm falling
And You've told me who I am
I am Yours
I am Yours

我是一朵將快消逝的花朵
今日還在,明日消失
像大海中的波浪
像風中的水氣
當我呼求,祢總是垂聽
主啊,當我跌倒,祢總是扶持
祢告訴我,我是誰
我是祢的
我是祢的
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Not because of who I am
But because of what You've done
Not because of what I've done
But because of who You are


还不能完全领悟这句信息...对不起...

No comments:

阅读,志在乐

  因“微信读书”,今年的阅读量突破20本,平均每个星期读完一本。多亏这阅读软件,我有机会阅读不同作者的书,从中体验不同写作风格和内容的乐趣。 没错,很少读纸本和属灵书籍。每一年阅读方式有所变动,有时一年可以买许多书,阅读很多属灵书籍;有时,可以几个月才读完一本书。有时想把书撇...